Sponsorpaket

SDTK är med sina ca 1100 medlemmar en av Stockholms största och mest framgångsrika tennisklubbar. Hallen är belagd till 90% och gästas frekvent av juniorspelare, föräldrar och seniorspelare. Med sitt fokus på Saltsjö-Duvnäs har SDTK dessutom en mycket trogen målgrupp i närområdet.
Inom vår verksamhet erbjuder vi bland annat följande möjligheter till marknadsföring:

Skyltexponering i tennishallen
Annonsering på vår hemsida
Exponering i vårt medlemsbrev
Sponsring av tävlingar
Stockholm Open evenemang
Kundevenemang typ ProAm arrangerat av Joakim Alvetoft

Varje sponsorskap skräddarsys lämpligen men följande paket finns för närvarande:

1. SDTK Huvudsponsor 100.000:-/år
Reklamskylt i hallen
Skylt i entréhallen
Ett kundevenemang/år
En speltimme/vecka med tränare (36 ggr)
T-shirt med logotype till alla juniorer i träning, ca 300 st
4 finalbiljetter till Stockholm Open

2. SDTK Guldsponsor från 30.000:-/år
Reklamskylt i hallen
Kundevenemang

3. SDTK Klubbsponsor från 5.000:-/år
Reklamskylt i hallen (exkl skyltproduktion)
Bannerannons på sdtk.se med länkning

Ett sponsorskap i klubben erbjuder en mängd möjligheter vad gäller innehåll och karaktär. Vi har också stora förutsättningar att förgylla företagsevenemang med kända svenska tennisspelare.

Kontakta gärna Ulf Enander, Joakim Alvetoft eller Gunilla P-Wictorin om du är intresserad.